Καθορίστηκαν οι συντελεστές βαρύτητας της σχολής ΜΟΝΙΜΩΝ
ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) – ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ –
ΡΑΔΙΟΝΑΥΤΙΛΟΙ για τους υποψηφίους από ΕΠΑΛ.
Η απόφαση ισχύει από τις Πανελλαδικές 2025. Βλέπουμε ότι το βάρος πέφτει στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά.
Η απόφαση
ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) – ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΡΑΔΙΟΝΑΥΤΙΛΟΙ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ |
ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ |
ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ |
|||||||||||||||||||||||||||
1.TEX ΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ 2.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ 3.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΨΥΞΗΣ ΑΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ 4.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ 5.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓ ΙΚΩΝ |
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
1.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2.ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ & ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ |
1.ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ 3 .ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ 4. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
1.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 2.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ |
ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ |
ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΤΗ
ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΚΩΝ |
ΤΕΧΝΗΣ -ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ |
|||||||||||||||||||||||||||
Μ | ΝΕΑ ΕΛΛ | ΕΙΔ 1 | ΕΙΔ 2 | Μ | ΝΕΑ ΕΛΛ | ΕΙΔ 1 | ΕΙΔ 2 | Μ | ΝΕΑ ΕΛΛ | ΕΙΔ 1 | ΕΙΔ 2 | Μ | ΝΕΑ ΕΛΛ | ΕΙΔ 1 | ΕΙΔ 2 | Μ | ΝΕΑ ΕΛΛ | ΕΙΔ 1 | ΕΙΔ 2 | Μ | ΝΕΑ ΕΛΛ | ΕΙΔ 1 | ΕΙΔ 2 | Μ | ΝΕΑ ΕΛΛ | ΕΙΔ 1 | ΕΙΔ 2 | Μ | ΝΕΑ ΕΛΛ | ΕΙΔ 1 | ΕΙΔ 2 | Μ | ΝΕΑ ΕΛΛ | ΕΙΔ 1 | ΕΙΔ 2 |
35% | 25% | 20% | 20% | 35% | 25% | 20% | 20% | 35% | 25% | 20% | 20% | 35% | 25% | 20% | 20% | 35% | 25% | 20% | 20% | 35% | 25% | 20% | 20% | 35% | 25% | 20% | 20% | 35% | 25% | 20% | 20% | 35% | 25% | 20% | 20% |
Πηγή : Οδηγός Σταδιοδρομίας